00.01

Det gick inge vidare med att lägga ifrån sig datorn och fortsätta läsa, så jag sket i det :)

Jag var på stinsen med mamma idag och köpte ett par jeans. När vi är där inne står en kille som jobbar där och viker byxor, sen säger han till sin kompis:

"Kolla, nu la jag byxorna i fel hög, det är tur att jag inte jobbar på ett kontor!"

"Va? Hur menar du?"

"Joo, men om jag hade jobbat på ett kontor och lagt ett viktigt dokument i fel hög hade det kanske blivit värsta felet, men nu när jag jobbar här så spelar det inte så stor roll i vilken hög jag lägger jeansen."

"Ja, det kanske är därför du bara får vika kläder och inte stå i kassan!

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha, den där borde du skicka in till tjuvlyssnat.se!

2008-01-12 @ 21:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0