19.41

Oliver: Idag hade alla tjejer i min klass en emo-dag.
Felicia: Uh? Vad menar du?
Oliver: De klädde dig i svart, vitt och rosa. Sen pratade dom på emo sätt också.
Felicia: Aha, hur pratar man på emo sätt då?
Oliver: Ehm.. asså jag vet inte.. kanske som Rikke?

HAHAHAHAHA! Sorry Rikke, du har alla emot dig!!

Helgen ska ägnas åt Gifted UF, vi ska sälja på två julmarknader i Täby, både på lördag och söndag. Plus att vi ska säljas på pappas jobb på tisdag(!). Den enda problemet är att om det går bra att sälja i helgen så kommer vi inte ha något att sälja på tisdag :/ Någon som har skokartonger att skänka? :)

Btw, jag måste bara säga grattis åt Micke. Han gick på ALLA lektioner den här veckan, så på måndag 8.20 får du ett sms med koden till mitt skåp och då är det fritt fram till chokladkalendrarna.

Stina kommer om typ 1 timme, vi ska utforska alla funktioner på nya datorn.. eller iaf kameran, det finns sjukt roliga funktioner :)



20.48
Nu har Stina kommit :D

Btw, Marie Picasso suger! Hon är en liten mes som gråter HELA tiden!!

Kommentarer
Postat av: rikkepikkepäronpung

nä nu får fan ungen fröklara sig!? PRATAR JAG SOM EN EMO!? uhuuuu, jag måste ändra personlighet..

2007-12-09 @ 21:40:58
URL: http://rikke.blogg.se
Postat av: Postis Per nynnar glatt när han kör till byn med sin katt!

Marie Picasso äger! Hon gråter för att hon verkligen är glad och hon vill verkligen visa vad hon känner. Jag anser att det är jättefint av henne. Alltså det är ju en åsikt, jag kan inte göra nånting åt att du tycker att hon är en mes. Men, jag måste få försvara Marie. Hon är för mig en Gudinna som är så otroligt fin som person + som artist.

2007-12-23 @ 05:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0