23/12

Jag tänker inte skriva "nu är det bara en dag kvar till julafton" för det har alla andra gjort :) Istället tänkte jag berätta hur jag ska fördriva tiden fram till 00.01, då jag får öppna årets första julklapp.

Jag bad att ingen skulle väcka mig, vem tror ni ringer 11.36 om inte min kära vän Johanna? Det är tur att jag tycker om henne så mycket.
Det första jag märkte när jag vakna var ett halsontet(?) var borta, YEES! Fast huvudvärken var värre, NOO! Det var bara upp och ta två alvedon och sen tillbaka till sängen. Här ligger jag nu och ska lista upp hur dagen ser ut. Allt ska ta så lång tid som möjligt, för annars kommer jag bara bli rastlös.

Dagens to do:

* Ligga kvar i sängen minst 30 min.
* Äta frukost, klä på mig och lalala.
* Gå till Stinsen och fixa färdigt julklappar
* Gå till Centrum och fixa färdigt julklappar
* Hem till mamma och hämta lite saker
* Slå in lite paket åt Gifted UF
* GÖRA KLART MINA JULKLAPPAR
* Slå in mina julklappar
* Klä granen
* Bingolottos uppesittarkväll


Jag har två kommentarer angående "dagens to do". Den ena är att på tisdag ska jag berätta varför jag är så sent ute med mina julklappar, det finns en rad olika anledningar. Den andra är Bingolottos uppesittarkväll, riktigt nördigt jag vet! Men ge mig ett annat bra tips på hur man kan fördriva tiden kvällen innan julafton?


Kommentarer
Postat av: Mickan

Mickans nyårslöfte 2008: Börja vara lika cool som Fellan och kolla på Andra Avenyn och Bingolotto.

2007-12-23 @ 21:32:53
URL: http://mikks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0