Aktiva listan eller inte..

Nu när jäntan har dragit sig tillbaka norrut och jag inte kan trakassera honom face-to-face, får jag göra det över internet. Först hade jag tänkt att göra det via msn, men där är han så osocial man kan bli, så vi gör blogg verisionen istället.

Jag kan inte påstå att jag uppdaterar ofta, men när jag skriver skriver jag riktigt roliga saker (oftast iaf)! Sen finns det människor som gör allt för att få besökare, tex låta flickvännen somna i sängen för att få skriva 3 inlägg. 
Många besökare kan jag inte heller påstå att jag har, men jag har min trogna läsare och håller därför en jämn statestik-linje. Någon som därimot har många läsare är Micke, iaf när han ligger på aktiva listan. Där kom han upp i förrgår, sen insåg folk att han inte skrev så himla intressanta saker, och därför sjönk besökar antalet grovt.

mickes statestik
Stackars liten som inte kan hålla en jämn kurva ;)


Kommentarer
Postat av: Micke

haha men vad säger du flicka! baktalar du mig :O

2007-12-29 @ 00:14:38
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0