caught in the crossfire!

Idag ska kvällen spenderas tillsammans med min älskade bok, Caught in the crossfire. Jag kommer absolut inte behöva slå upp ett ord på datorn och sen råka fortsätta kolla runt och "glömma" boken. Hursomehelst innan lampan släcks ikväll ska jag ha läst till sidan 100, tror ni jag klarar det? ;)

Innan dess ska jag avnjuta en middag. Idag serverar huset en av de godaste maträtterna som finns. Lax i ugn med pressad potatis och romsås!!

image51Hörru snygging! Det börjar bli dags för dig att komma hem nu!















Bara för att bloggen ska jävlas måste jag ha en text här nere, annars blir allt jättekonstigt :S

Kommentarer
Postat av: Micke

lycka till med boken =) Hur får man texten på sidan av bilden? :S

2007-12-29 @ 22:07:41
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0