Det här tar död på mig!

Idag  är det Täby julmarknad igen som gäller! Det är inte jobbigt att stå där, snarare tvärtom. Fast något som är irriterande är när vi står där med våra underbara paket och bjuder på pepparkakor och choklad och istället för att gå till oss går de äckliga människorna till borden runt omkring som säljer äckligt krimskrams från garaget!
Igår fick vi ihop ca 150 kr varav 65 kom från julkramar Danni och Jossi sålt för 5kr/st. Vi får helt enkelt hoppas att det går bättre idag :)


image33Blir du inte lite sugen på att köpa?

Ikväll kommer jag roa mig med två saker. Slå in nya paket med Jossi och efter det hoppas jag verkligen att jag kommer träffa Ellen. Har inte träffat tjejen på år och dar. Vi gick i samma skola från 5-9, det finns inget som slår våra underbara tyska lektioner, fy fan! Sen jag slutade på fotbollen träffas vi nästan aldrig, jag saknar dig och det ska bli ändring på det här!



Stina, berättar allt även fast man inte frågar henne något.
Sofie, berättar när man frågar.
Felicia, berättar inte även om man frågar.

 

Kommentarer
Postat av: ille

kolla gärna in den nya kändisbloggen om du får tid över :)

2007-12-09 @ 11:56:48
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/
Postat av: Micke

tur att jag finns där som ett ljus när det blir mörka tider ;D haha

2007-12-10 @ 15:23:18
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0