emo-dag

Den här dagen har varit ett helvete..  Jag har varit på sämst humör och det har inte varit långt från tårarna många gånger. Jag vill bara lägga mig och sova några veckor, kanske för länge?
Jag har bara fyra ämnen i skolan just nu, men måste alla fyra ämnerna ha prov/inlämningar samma vecka. Julen vill jag inte ens tänka på, den kommer aldrig bli som den har varit förut.

Vad som händer i helgen?
Inget roligt.. trodde att den skulle bli bra, men icke. Jag måste sluta ta översta tallriken i matsalen :/ Jag har massor av saker att göra, iaf 3. Den ena var att köpa julklappar, men ofta att jag tänker åka in själv och göra det tyvärr. Det får bli panik shopping på Vivo 23/12! Den andra saken är att jag måste plugga!! Har matteprov x 2, bokföringsprov, englelska redovising och engelska inlämning till nästa vecka.. Oj, glömde jag säga att jag måste läsa 100 sidor i min englska bok också för att kunna skriva 2 bokrapporter? Den tredje saken är att jag ska vara Rikkes mentala stöd när hon på söndag ska besöka löpet, det är inget hon vågar göra själv!

Nu spelas timon och pumba på högsta volym i cafeterian, jag står vid datorerna och väntar på att ellen ska sluta. Jag la in mina matteböcker i hennes skåp på lunchrasten och sen glömde jag ta ut dom och jag har matteprov på måndag, så jag måste ju ha dom. Om hon bara kan fatta att man ska svara när det har ringt 6 gånger på mobilen!


GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Mickan

"Jag vill bara lägga mig och sova några veckor, kanske för länge?"

Jag har en lösning på ditt problem! IDE! Människor SKA börja gå i ide! Leta upp en trevlig lövhög, ta med dig en vän (eller fem) och sov tills vintern är borta :)

2007-12-14 @ 23:15:57
URL: http://mikks.blogg.se
Postat av: Felicia

Mickan, det där lät som en toppen idé (ide) hahaha :D jag ska värma upp lite med att sova minst 10 timmar i min 1,20m breda säng! :)

2007-12-15 @ 00:40:05
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: Micke

Jag kan testa samma sak i min 60cm brda säng ;D

2007-12-16 @ 10:35:11
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0