How come that a small country has that many well known namnes in the music industry?

ÄNTLIGEN! Nu är engelskan som ska lämnas in imorgon färdig, det tog "bara" 3,5 timmar. Min far kom över och hjälpte mig mellan 21-00.30 och jag kan personligen lova att det är den bästa tiden på dygnet att plugga. Imorgon efter skolan har jag och Johanna some important stuff to do ;D Nu ska jag sova och imorgon måste jag gå hemifrån 7.40 så jag hinner förbi pappa och hämta en sak! :/

Okej, ta det lugnt! Jag lovar att jag ska lägga upp texten här imorgon så ni kan se vad far och dotter kan prestera tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: Micke

Den vart säkert perfa! =)

2007-12-19 @ 12:47:20
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0