jag är en långhårig tax..

Imorgon 10.25 ska jag hålla en presentation (like you didn´t know) på englskan. Har jag skrivit något? NEJ  :/
Istället hjälpa jag micke att kunna räkna ut vinkelsumman på trianglar och pythagoras sats. Sen måste killen även lära sig hur det här med sjökort och navigation funkar, hahaha :D

Felicias plan(er) över hur englskan skulle göras:

Plan A:
Göra engelskan i god tid, varför inte på lektionerna när vi fick tid till det.

Plan B:
Göra engelskan på lördag-dag, möjligtvis göra lite på söndagen.

Plan C:
Sitta och panik göra allt på söndagkväll och sen sova typ 6 timmar.

Plan D:
Hoppa över geografin på måndagsmorgonen och ställa sig vid en dator och göra allt på 2 timmar.

Plan A sket sig direkt, varför jobba på en lektion när man lika gärna kan prata? En tanke som alltid kommer upp är "jag kan lika gärna göra det hemma". Plan B funkade inte när jag vaknade på tidig eftermiddag och sen åkte till Stina på kvällen. Plan C tror ni själva att jag skulle sätta mig och göra engelska nu, jag ska sova! Inget snack om saken. Istället blir det Plan D, sorry Janne men jag kommer inte på din geografilektion. Istället kommer jag hänga vid datorerna vid receptionen, JIHOO!

Kommentarer
Postat av: jan-erik

felicia, vi ser allvarligt på skolk i rudbeck och fortsätter du såhär så kommer jag att ta kontakt med dina föräldrar

2007-12-17 @ 11:18:43
Postat av: felicia

hahah, "jan-erik"!
"fortsätter såhär" jag hade 100% närvaro i din kurs fram tills idag ;)

2007-12-17 @ 14:22:30
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0