Julafton

Dagens bästa sms har anlänt, från ingen mindre än Mikaela Olsson!
"GOD JUL :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D (24 glada julgubbar) God jul :D (25).

Igår kväll köpte jag de sista julklapparna.  Det ska nog bli min tradition, att köpa julklapparna kvällen innan. Det var jag och kanske 10 andra smarta människor som var och handlade då. En sak jag inte ska ha nästa år är "en kreativ jul", det är det sämsta jag någonsin gjort. Men det ska jag berätta om sen, när filurerna har fått sina julklappar.

Om typ 5-6 timmar sitter jag och öppnar paket för fulla muggar. Fast jag tjuvstartade redan strax efter tolv inatt med att öppna Mickes paket som hade årets bästa rim ;D


Kommentarer
Postat av: Mickan

"Dagens bästa sms"!? Jag känner mig så jävla hedrad :D Tack Fellan! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D (:D)

2007-12-24 @ 13:39:00
URL: http://mikks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0