julkänsla?

11 dagar kvar till jul och inga paket är köpta. Jag har inga idéer på av jag kan köpa, det är ingen som säger vad dom önskar sig. Såå, bli inte besvikna när ni får en virkad mössa eller en special designad barkbåt på julafton.  
För att få in lite julkänsla kan man kolla på julkalendern, fast jag har missat de 8 senaste avsnitten och ikväll var det tänkt att tillsammans med el micko kolla ikapp allt. Såklart går den lilla slarvern och blir sjuk och självklart får jag skulden för att ha smittat honom genom att jag tog den översta tallriken i matsalen och sen pussade honom. 

"Man ska frysa in vintern och svettas ut våren" det är något som mamma alltid har sagt och idag följde jag hennes råd. Dagens outfit bestod av bl a leggings och tygskor, det var riktigt kallt att gå ute i dom kläderna. Så när jag kom hem ändrades kläderna direkt till mjukisbyxor och myströja :)

Rikke, det är inte okej att ta bitar ur andras chokladkalendrar utan att fråga!! Du är såå körd! :@


Jag har kommit på att jag är himlans bra på att skriva osammahängande inlägg, haha ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är grymt rolig

2007-12-13 @ 20:29:48
Postat av: rikkepikkepäronpung

MWAHAHAHAHAHAHAHA!!! jag snor så mycket choklad jag vill XD

2007-12-13 @ 22:33:58
URL: http://rikke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0