lördagsmorgon

God morgon, god morgon hör fåglar sjunga glatt! God morgon, god morgon i kööör!
(vi kan iaf låtsas som att jag har ett glatt morgon humör)

Jag skuttade.. okej hasade.. ner för trappen på mitt sedvanliga morgon humör och tror att jag ska mötas av en glad liten kalufs som jag kallar för Hunden. Fast när jag kommer ner upptäcker jag att där står det ingen hund och jag hör ingen glad stämma säga "Gooooood Morgon Felicia, sovit gott?" Istället hör jag "Va? Nej, jag vill inte vara den gubben" "Jo, det får du vara! Jag orkar inte byta" "men jag vill inte" innefrån vardagsrummet. Det är mina små söta underbara småbröder som spelar tvspel, as usual! Jag bestämmer mig för att ta med frukosten till sängen, det är ändå ingen som märker något. Så nu ligger jag här och skriver massa skit, äter frukost och lyssnar på musik :)

Får se hur länge jag ligger här innan jag orkar lyfta undan täcket och hoppa in i duschen. Vänta lite här nu... Varför säger man hoppa in i duschen? Det är ju inte direkt så att man tar värsta språnget för att komma innanför duschdraperiet. Utan man tar ett helt vanligt kliv, eller idag ska jag nog pröva att ta ett litet skutt. Jag lovar att meddela om jag märkte någon skillnad! hahah :D

Kommentarer
Postat av: Micke

morrsning! akta så att du inte halkar och slåt ihjäl dig bara =)

2007-12-29 @ 13:23:42
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0