nästa gång jag vaknar är det säkert torsdag.

Redan kväll? Helgerna går så sjukt fort när man inte gör någonting. Som idag tex, vaknade runt 1, låg kvar i sängen men gick in på datorn. Sen ner och käka lite frulle och gå ut med hunden för att sedan återgå till datorn. Vid 17.16 tog jag bussen hem till Stina för att fira henne.. eller det va jag och hennes släkt. Hursomhelst så var det mysigt:)

Hade tänkt att skrämma livet ur Micke när han gick från tåget till löpet i kväll, men som vanligt har inte jäntan koll på saker och ting, det gick självklart inget tåg. Så istället för att smyga runt i buskarna i Häggvik sitter jag i min säng och har ångst över att jag inte har skrivit något på min 2,5 min långa presentation om Mikael Persbrandt som ska hållas på måndag morgon. Inte nog med det, det ska vara på engleska också!! Kan faktiskt skriva allt på svenska ikväll och översätta till engelska imorgon (:

Citat av Stina Jeppsson: " Först när man börjar håller man där nere, fast sen är den blank och så blir den hal. Nästa gång man tittar ner håller man där det sprutar ut" Kan någon gissa vad det är Stina pratar om?

Kommentarer
Postat av: Micke

Så det var därför du ville veta när jag va framma :@ Dessutom är det inte alltid så lätt att ha stenkoll ;D
Hahaha.... vafan stina... asså det kan ju bara vara en sak, en sjögurka? :S höhö ;D

2007-12-16 @ 10:32:07
URL: http://gnissim.blogg.se
Postat av: felicia

ja hahah! jag får göra det en annan gång istället ;)

Sjögurka? komigen, bättre kan du! :D

2007-12-16 @ 10:48:56
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: Mickan

Höhö om du vill skrämma micke kan du fråga profset nämligen...mig, jag har lyckats ett antal gånger...

Ja du tänker lika som micke bara på sex...hööh, men det är ju så klar en snopp !!!

2007-12-16 @ 22:38:58
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0