onsdag eftermiddag :)

Nu har jag kommit in i en smart-period, den började idag. Vi får hoppas att den håller i sig ett tag, men inte för länge för jäntan butter när jag är bättre än honom ;D
Bara för att mitt internet hänger sig och göra att jag inte kan kolla på Andra Avenyn kan jag roa mig med att skriva ett riktigt onödigt inlägg :)

Imorse hade jag lite svårt att gå upp eftersom jag inte somnade förrän 01.30, vilket resulterade i att jag inte gick upp förrän 7.25. Fick lite småbråttom eftersom jag var tvungen att gå hem till pappa innan skolan och hämta ett paket. Hursomhelst kommer jag iväg 7.45, iklädd mjukisbyxor (andra gången under hela gymnasietiden), tröja, jacka, raggsockor, mössa, vantar och halsduk. Väl framme hos pappa kommer jag på att jag hade glömt silkespappret som jag hade lovat att ta med till Lenne, så det var bara att gå tillbaka till mamma innan skolan. Duktig som jag var kom jag bara 7 min försent, men jag orkade inte gå in på engelskan så jag satt utanför i 15 min och väntade.
Efter engelskan var det geografi och På Spåret som gällde ;D Jag måste faktiskt erkänna att jag kände mig väldigt duktig när jag kunde både Wien-Rom och Darwin-Canberra. Sen att jag fick MVG- på provet, blev ju bara ett plus i kanten.
Spec-matten var väl inte lika rolig, men eftersom jag inte känner någon annan där lyckades jag faktiskt göra 23 tal! ;D

Som det kanske märks är jag på riktigt bra humör och det enda som kan förstöra det är om jäntan inte blir frisk tills imorgon! För jag kommer inte kunna göra det där själv :/

Nu kom precis Johanna, ni kan vi sätta igång med vårat "uppdrag" :D 

Idag är det:

5 dagar kvar
till jul
73 dagar kvar till Kittelfjäll
87 dagar kvar till Johanna åker till Tanzania :'( (ungefär)
108 dagar kvar till min födelsedag
109 dagar kvar till jäntans födelsedag
147 dagar kvar till Johanna kommer hem :D
167 dagar kvar till sommarlov

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag ska nog oxå börja kalla din man för jäntan, det får mig att känna mig stor och stark !

2007-12-19 @ 22:07:16
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se
Postat av: Micke

Tänk om du kunde vara lika duktig som Mickan och kalla mig för man. ;D

Jaja, men det är klartatt jag kommer! Men nu ska jag sova. gonatt

2007-12-19 @ 23:21:01
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0