Sista natten i stockholm

Nu har jag kommit hem från Jennifer och Becca.Där jag tillsammans med dem, Elin, Biro och Sofie åt mat, kyckling och potatis hade flickorna kokat ihop. Sen blev det massa skitsnack, det hör liksom ihop med en tjejmiddag och det gör ävn Buzz och Singstar :)

Det där med Singstar, det är inget jag sysslar med offentligt. Visst, det är skitkul att sjunga, men att krossa trumhinnorna på den bredvid har aldrig blivit uppskattat. Därför var det perfekt i sommras när jag "passade" Johannas hus i 3 veckor. Då tränade jag först på maskinen i 30 min med Britney Spears på högsta volym. Efter det satte jag på Singstar och sjöng för fulla muggar. Jag var i min egen värld och ingen stördes, då lever man livet!

Om exakt 13 timmar (13.44) tuffar tåget till Sala, har vi tur är även jag med. Fast då gäller det att jag har packat, för det har jag inte gjort än. Jag har inte gjort något speciellt idag, men jag har gjort allt annat än att packa.. Sen måste jag förbi Ellen och sno lite musik. Ingen sovmorgon för mig imorgon inte.. jag måste nog sätta klockan på 9.30.. Det betyder att jag borde sluta skriva här nu och läsa 24 spännande sidor i min engelska bok!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0