söndagkväll

Den här helgen har gått väldigt fort, kanske för att jag har tillbringat den med en underbar person? :)

Fredag:
Kvällen ägnades åt Youtube, kladdkaka och Björn Gustavsson. Micke försökte visa vart i Sala han bodde, det tog 25 min. Först var han tvungen att vrida datorn så att det stämde, men inte hjälpte det. Sen satte han sig på längst ut på sängen fast det hjälpte inte heller. Tillslut satte han sig på golvet, då upptäckte han att det var fel stad han satt och kollade på! Smart kille där ;)
De två filurerna lyckades också avslöja slutet på boken jag ska ha läst 40 sidor i till imorgon. Fast jag har redan glömt bort slutet och jag lär ju ändå inte komma dit ikväll, eftersom jag inte ens ha öppnat den. Så egentligen gör det ingenting.

Lördag:
Gick upp 06.30 för att gå ut och kissa hunden. Sen gick jag tillbaka till sängen och väckte Micke, han älskar att gå upp tidigt på helger. Sova kan man göra på lektionerna, eller skita i lektionen och sova hemma istället. Vi tog en sväng förbi Löpet för att hämta hans tandborste, sen styrde vi stegen mot Maxi.
 Egentligen skulle vi bara köpa lite frukost, men vi bestämde oss för annat. Solen sken, fåglarna kvittrade och hunden var på sitt bästa humör, så vi bestämde oss för att ta en lång promenad på Järvafältet. Vi köpte lite mat och sittunderlag, sen gick vi med raska steg mot skogen. Vi var inte tillbaka förrän 15.30, en utflyckt på cirka 6 timmar sätter sina spår.
Fast vi kunde ju inte vila för det. Vi var tvugna att gå till Ica för att köpa middag, grönsakssoppa och våfflor blev det.  Efter middagen gjorde vi grönsaksdipp och somnade i soffan framför Babben c/o.

HAHAHAHAHA! (häxskratt) trodde ni det själva eller?

Historien stämmer nästan, förutom att vi inte gick upp efter jag hade varit uppe och kissat hunden.  Jag somnade om och sov i många timmar till.Vi gjorde ingenting på hela dagen, eller jag fick reda på att  när man har blåst ut så mycket luft man kan ur lungorna har man ändå 1 liter kvar. Jag blev bara liite idiotförklarad när jag sa att man hade 10 liter kvar.  Vi tog en promenad med hunden, fast inte riktigt så lång. Hade det inte regnat, blåste och varit äckligt höstväder hade jag inte bangat på långpromenad! Hahah! Vi hämtade en tandborste på Löpet och vi gick till Maxi. Fast vi köpte Tom och Jerry kex, chips och tuggummi istället för frukost. Middagen blev inte riktigt sådär, pappa lagade potatis, lövbiff och bea-sås, fast det är nästan samma sak ;)
Efter det drog vi till Stina som tillsammans med Tobbe uppträdde sig som ett gift par inne i videobutiken.  Filmen kommer jag inte ihåg vad den hette, men den handlar om siffran 23. Den var inte dåligt och den var inte bra, den var mittimellan. 

Söndag:
Vi gjorde inte speciellt mycket idag heller. Gick till stinsen och köpte örhängen, jag får ta ut mina imorgon :D! Sen köpte jag en chokladkalender som jag ska ha i skåpet. Sen kom vi på att man borde ha en chokladkalender för varje månad och dom går ändå inte ut förrän 2009, så det gör inget. Det enda problemet är att det bara är 24 luckor på varje och vi skulle behöva en med 30/31 luckor (dagens i-landsproblem).
Dagens utflykt blev när vi gick ner på vallen med hunden och kollade på bandy. Vi övervägde att springa ut nakna på isen och göra "sälen", fast vi sparade det till ett annat tillfälle.

Ja, det där var en väldigt detaljerad verision av helgen. Stort grattis till den som orkade läsa allt ;)


Micke, om du kan bevisa för mig att du går på alla lektioner den här veckan så ska jag köpa en uppsättning med 7 chokladkalendrar (till juni) till skåpet. Eftersom du inte har något skåp så kan jag även erbjuda dig att ha kalendrarna i mitt skåp :)
Om du misslyckas ska jag köpa Markolioos nya cd till dig i julklapp och tvinga dig att lyssna på den varje gång du träffar mig!
Det enda jag kan säga är LYCKA TILL! <3


Kommentarer
Postat av: rikkepikkepäronpung

du är en av de abolut roligaste människorna jag känner, vet du det?? :D

2007-12-02 @ 22:45:55
URL: http://rikke.blogg.se
Postat av: Felicia

Tack! Du är inte speciellt pjåkig du heller
:D

2007-12-02 @ 22:59:55
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: Micke

mohaha... det ä klart att jag kommer det... egentligen så går jag på alla lektioner, men det är ingen som lägger märke till mig ;D

2007-12-03 @ 19:03:24
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0