stackars mig, jag har inget liv

  Du kommer inte att palla läsa hela, men det är inte meningen heller..


Vad sa du senast:
Pusshej!
Vad sa någon senast till dig: Puss!
Vad önskar du att någon sa till dig just nu: Felicia, om 3 dagar drar vi utomlands!
Vilken skvallertidning köper du helst: Spelar ingen roll, alla är lika roliga
En kvinna jag aldrig skulle vilja vara: Din mamma, usch!
Det mest irriterande ljudet jag vet: Ljudet av folk som klipper naglarna med nagelknippsare
Vad har jag alltid i min kyl: Tacosås, den står liksom i dörren hela tiden.
Vad har jag alltid i mitt skafferi: Nötter
Pinsammaste boken i bokhyllan: Bibeln?
Vilken tå är längst på dig: Den brevid stortån :P
Persienner eller rullgardin: Rullgardin
Panta burkar eller slänga: Panta panta panta mjeera!
Hur ser dina sängkläder ut: Lakan, täcke, kudde. Om du vill veta mer får du väl komma och kolla ;)
Hur många sms får du per dag: Snittet ligger på 10. Hade fått 150 st sen 29/11
Vad ville du heta när du var liten: Nicole
Älsklingsfärg som barn: Lila
Älsklingsfärg nu: Vet ej..
Ny serie som verkar bra: Ehm.. ingen aning..
Töntigaste reklam: RUSTAS!
Egenskap du saknar hos dig själv: Självförtroende
När grät du senast: Igår natt
När skrattade du senast:  Nyss
Vart önskar du att du var just nu: Sovandes i sängen
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Big Brothe, here I come!
Vilken årstid tycker du bäst om?  Sommaren
Brukar du sjunga i duschen? Självklart, senast i måndags fick jag beröm för att jag sjöng så "fint".
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Hästhoppning, friidrott, fotboll, orientering (då klipper dom bort alla tråkiga scener och tar bara det med det bästa)
Vad är viktigast för dig? att alla omkring mig mår bra.
Laddar du hem musik och film från internet? Nej, det är olagligt! Så jag ber alla andra ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Skänka till rädda barnen, nooot!
Vad är det bästa med julafton? Självklart julklapparna!
Tänker du mycket på ditt utseende? jaa..
Vad får dig att slappna av? min säng <3
Är du mörkrädd? har blivit senaste veckorna.
Vilken färg är snyggast? Svart
Tycker du matte är svårt?. Ja, men med Linnéas hjälp blir allt så mycket lättre! Eller hur, Micke?
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Njeae..
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? En fet pokal, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 12-14
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Alla runt omkring
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Bara passivrökning, haha!
Bråkar du och dina syskon ofta? Det är vad vi roar oss med, men bara på skämt.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Mamma
Läser du ofta böcker? Ibland
Vad föredrar du för sorts filmer? ad slösar du mest pengar på? Kläder
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Absolut
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Inget faktiskt, kollar inte så mycket på tv.
Vilka länder har du varit i? Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Frankrike, Italien, Portugal, Spanien, Luxemburg, USA, England, Öland (haha)
Vilka husdjur har du haft innan? Kaniin
Är du bra på att laga mat? Det kan du slå dig i backen på!
Var badar du helst? I vattnet
Vilka djur är du mest rädd för? Vildsvin
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Dragit ut ledbandet i fotenm det gjorde ont!
Vilken kändis är hetast? Jake Gyllhaal
Gillar du att dansa? Jaa, men kanske inte offentligt :P
Vad har du för klädstil? Det garderoben erbjuder
Är du flygrädd? Noope
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Vad tycker du om israel - palestina konflikten?
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Daim
Tror du på ett liv efter döden? Ja, nej, ja nej..
Vilket kaffe sörplar du helst? jag sörplar inte!
Vilket mobilmärke föredrar du? Sony ericsson
Vill du gå ner i vikt? Why not?
Vad har du för personlighet? Glad?
Har du varit deprimerad? . Det beror på hur du menar.
Tycker du om sushi? Haha, jag kan inte läsa/säga sushi utan att börja skratta!!
Tror du på livslång kärlek? Nej
Vad äter du helst när du ser på film? Godis
Lever dina föräldrar tillsammans? Nej
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Nej, det är nog inte min grej..
Har du tandläkarskräck? Nej, jag är cool!
Vilken hårfärg har du naturellt? .Lite ljusare än det jag har nu :)
Biter du på naglarna? .Om jag äter döda hudcellar, nej tack!
Har du någongång haft självmordstankar? Nej
Är du beroende av något? Närhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0