Wake me up before you go!

På torsdag bär det av mot Idre med jäntan and his family. Det lär bli spännande med tanke på att jag aldrig har träffat dem förut. Det kommer säkert att gå bra, annars kan jag säkert ljuga ihop något om att jag har glömt att vattna min kaktus och måste åka hem för att göra det. :D


Förra nyåret var riktigt roligt, tills mina föräldrar kom på att jag inte var där jag sa att jag var. Då var det inte lika roligt längre och för att det inte ska bli någon repris av förra året ska jag redan på måndag förflytt a mig 103.8 km åt sidan, absolut inte norr ut! Det ska ni ha riktigt klart för er, Sala ligger INTE norr ut! (humor på hög nivå)


Fast innan dess har jag lite saker som ska hinnas med:


  • Köpa jeans, skor, mössa, mascara och örhängen. Visserligen var jag i stan igår, men inte tänkte jag att jag kunde köpa något av det här då.
  • Börja läsa min 288 sidor långa engelska bok som ska vara klar om 12 dagar, dvs 24 sidor om dagen, GOOD LUCK! I absolut värsta fall får jag ringa mina vänner Rikke&Micke, som redan har läst boken!
  • Packa, det är det jobbigaste som finns. Jag (och alla andra tjejer) lyckas alltid packa för mycket. När man kommer hem upptäcker man att man inte ens har använt hälften av allt man tog med.
  • Plugga matte + företagsekonomi, det är väl det bästa sättet att fördriva lördagskvällen med? Det är väl inte riktigt mitt fel att jag har 3 prov när jag kommer hem, eller det kanske det är?


Nu ska jag sova, för det har jag inte alls gjort hela lovet. GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0