13 timmar och 53 minuter kvar till helg!

Imorse började jag 8.20, men jag var inte i skolan varför? Jo, för att jag sov! Jag orkade helt enkelt inte med tre timmar FTG, så jag sket i den. Inte bra, men jävligt skönt :) Istället börjar jag 11.35 med matte, efter det geografiprov och engelska efter det är det heelg :D

Det hemskaste/äckligaste ljudet någonsin är ljudet från när någon klipper naglarna med en nagelsax. Det är så extremt äckligt, fy fan! Åhh, jag blir äcklad bara av att tänka på det.. Då menar jag inte att man inte ska klippa naglarna, för äckliga, smutsiga, ovårdade naglar är ännu värre.  Men klipp iaf inte naglarna när jag är inärheten!

Inatt hade jag två sjuka drömmar, riktigt sjuka! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0