520:an och felicia

Det är mörkt, klockan är strax efter ett och jag sitter helt ensam vid datorn i vardagsrummet. Tror jag. Helt plötsligt hör jag världens snark-ljud från soffan. Jag flyger upp från stolen och är totalt vettskrämd, innan jag upptäcker att det är min 11-åriga lillebror som inte hann till sängen innan han somnade!

Jag har sett ett samband mellan mig och 520:an mot Holmboda. Den bussen åker förbi 4 tågstationer Sollentuna, Häggvik, Norrviken och Rotebro. Om vi säger att tågstationerna är bana med orienteringskontroller. Fågelvägen, den snabbaste vägen, är den vägen som tåget åker. Min väg är den som bussen tar. Dvs, fågelvägen tar banan 7 min och med min väg tar banan 30 min.  Då hinner jag även med en grov bom mellan Norrviken och Rotebro, det är slingan upp i Viby. Jag tar direkt fel kompassriktning ut från kontrollen, inte bra! 
Jag tycker personligen att den här grejen är skitkul, men det är det säkert ingen annan som gör. Stina, det är lite som våran skurt historia! (: 



Kommentarer
Postat av: Stina

HAHHAHAHHA, det var rätt kul

jaa lägg upp skurt!
:D vilket år var det?

2007-11-24 @ 12:17:34
Postat av: felicia

jag tror inte den finns kvar :'( men den va iaf skit bra! (not). Typ 2-3 år sen!

2007-11-24 @ 23:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0