äntligen fredag!

Åhh, jag känner att jag är så grymt bra på att uppdatera ^^ jag kan inte lova något, men jag ska försöka bli bätte på det :)

Min energisparande lysmask åker hem till Sala över helg, as usual.. så jag ska roa mig på annat sätt.
Ikväll ska jag och johanna köpa hem mat från Taco Bar och ha filmkväll. Imorgon kommer Gifted UF hem till mig och slår in paket. På kvällen ska jag in till stan och fika med Michan :)

Men innan det ska jag skriva ett protokoll från styrelsemötet idag, städa rummet och jaa.. kolla på tv?

Kommentarer
Postat av: stina

haha, lysmaskskämtet är nog det bästa i historien ;D

2007-11-09 @ 18:43:46
Postat av: felicia

det ÄR det bästa i historien! :D

2007-11-10 @ 17:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0