att snöa.

Idag på engelska lektionen fick jag bevis på att jag verkligen inte kan rita! Det är helt sjukt hur fult det blir. Det är tur att jag inte har några planer på att blir konstnär. Men det är synd om er som önskar er en teckning i mitt "kreativa julklappar projekt", för dom kommer blir fuula!

Sen träffades alla i Gifted UF hemma hos Daniela och slog in paket, eller inte jag. Eftersom jag är administrationsanvarig (status) fick jag i uppgift att fixa ett flygblad och skicka ut. Det tog 2,5 timme och när alla är utskickade upptäcker vi att det finns med en särskrivning. Då var det inte roligt längre. Det blev ännu mindre roligt när jag hade fixat våran blogg och allt försvinner. Det sög. 

Sen var det jobb som stod på schemat, det var tråkigt så jag pratade i telefon istället. Fast det var rush, kom 12 st på Solstorm 18.30!



Imorgon börjar jag inte förrän 11.35!       
image17



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0