cp-dag

  • Jag var tvungen att skippa min sovmorgon för att gå på ett möte.
  • Jag var i skolan 8.30 - 16.50
  • Lenne försvo sig till mötet och han vi skulle ha möte med kom inte.
  • Jag glömde gå hem till Zoey på matrasten.
  • Jag har 3 prov, ett är matteprov (hej hej IG)
  • Jag har inte pluggat något till geografiprovet imorgon.
  • Zoey ska klippas idag, hon kommer blir ful.
  • Ebbas mamma kom hem 1 timme försent.
  • Jag har inte ätit middag och orkar inte göra det heller.
  • Jag har tappat mitt busskort.


Kommentarer
Postat av: julia

stackars liten da!

2007-11-20 @ 19:45:29
Postat av: Micke

attans också :/ men varför klippa en hund? :P hårar inte dom tillräckligt utan hjälp :P
pusspåre sötnöt!

2007-11-20 @ 20:48:33
URL: http://gnissim.blogg.se
Postat av: felicia

Nej förstår du, min hund hårar ingenting. Inte ett endaste litet hårstrå släpper från hennes kropp och därför måste vi klippa henne ;)

2007-11-21 @ 09:00:14
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: jennifer

mitt busskort fellhoe :P

2007-11-23 @ 11:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0