dagen innan måndag.

Varför känns det alltid som man ägnar alla söndagar åt att plugga? Jo, därför man måste det.  Här går man i skolan 8-16, sen vill alla lärare att man jobbar lite med deras ämne varje dag + att alla lärare älskar att ha prov samtidigt och därför måste man plugga hela tiden!!

Jag har italienskakursprov på måndag + tisdag, det kommer gå åt helvete. Jag hatar italienska och italienskan hatar mig. Så jag borde egentligen sätta mig ner och plugga lite, men jag orkar inte. Det är mycket roligare att spela spel på Facebook :)

Närsomhelst kommer pappa och bror hem från NY, då ska vi äta tårta för att det är farsdag ^^ Sen har jag lovat mig själv att börja träna, så idag ska jag ut och power-walka.  Jag lyckades jag överträffa mig själv genom att lova pappa att laga en fars-dag middag ikväll :/

Sen har jag funderat på att skaffa gymkort i simhallen, med mitt schema har jag kommit på att jag nog kommer kunna träna en hel del, speciellt när jag inte kommer ha alla FTG-lektioner på torsdagar :D



image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0