den gyllene regeln.

Det finns en regel som alla följer. Finns det någon som är äldre, starkare och snyggare som man ska åka bil med så låter man den personen sitta fram. Oliver som är 11 år ska inte ens tänka tanken att sätta sig fram. Det kommer en dag, när alla syskon har flyttat och han är ensam kvar, då får han sitta fram om han vill. Fram tills dess är det han som sitter bak i bilen!

Slutade 12.35 idag, men såklart var jag kvar till 13.40 och lallade runt med mina vänner! När jag kom hem var det dax "felicias egen spa-dag" som innehöll fotbad och ögonbrynsplockning. Ansiktsmasken orkade jag inte, så det blir imorgon.

Sen var jag på stinsen och köpte en blomma till mitt rum, galgar till garderoben och kollegieblock. Jag kommer se ut som en råpluggis när jag går runt med mina FEB böcker som väger 20kg och ett treämnesblock! 
Så ni får inte tro att jag är smart bara för att jag har massa böcker, jag är fortfarande samma gamla felicia :)

Kommentarer
Postat av: tobbe

"Så ni får inte tro att jag är smart"
du de e ingen risk att vi tror de ;) haha nää

2007-11-26 @ 21:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0