din onda jävel!

I början, innan jag visste något hade jag inget emot dig. Sen när jag började märka ändrades den synen. Jag hatar dig! Du har krossat hjärtan för att du själv ska bli lycklig. Om du tror att jag kommer vara trevlig mot dig, kan du glömma det på en gång!

När jag hör ditt namn för jag lust att kräkas, det kanske låter överdrivet men det är sant. Förstår du hur mycket du har förstört? Vi var en familj, en lycklig familj. Bara för att du inte hade en behövde du inte komma och förstöra någon annans. När någon frågar varför, säger jag att jag inte vet fast jag egentligen gör det.

Jag har vetat det i 2,5 år, tror du att jag mår bra av sånt? Det kan inte finnas en människa på den här jorden som mår bra av någon som du!
Jag hatar dig och det kommer jag alltid att göra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2007-11-25 @ 21:19:22
URL: http://sjeppsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0