favvo-tisdag

Tisdagar kommer nog bli min favoritdag, börjar 13 och slutar 16. Visserligen är det 3 timmar FTG jag har, men ändå! Ojdå, jag glömde att jag har mentorstid 11.35.. ofta hon har något seriöst att säga. Det blir typ såhär:
"Hej, men vet ni inte vart alla andra är? Ni är bara 4 av 16 här." Ingen svarar. "Marcus, har du något från elevrådet med dig?" Men eftersom Marcus inte är är så kan han inte svara och istället går vi och äter.  


Det är så skönt att vara ensam hemma på morgonen innan skolan, jag har musiken på högsta musik, springer runt halvnaken och sjunger. Om någon hade varit hemma hade den fått allvarliga problem för länge sen.
Hur många av er har hunnit måla tånaglarna innan ni går till skolan? Ingen?! Ojj, då kan jag meddela att det har jag gjort idag. Är det ett tecken på att jag kanske ha lite för mycket tid? 

Frukost är något som jag inte brukar prioritera stressiga mornar, men eftersom det inte är en stressig morgon idag så hinner jag med en bauta frukost. En vanlig macka, en knäckemacka, en mandarin och ett glas äppeljuice. Det ni, det är vad jag kallar frukost!

Nej, nu börjar jag om 1 timme och 45 min. Innan dess måste jag klä på mig, fixa mig och gå ut med hunden.

Ciaaaoo! 


Kommentarer
Postat av: Elin

TÄVLA OM ATT BLI KOMMENTAR #1000. VINN PRESENTKORT FRÅN LANCOME TILL ETT VÄRDE AV 500:-
30 kommentarer kvar.. SKYNDAAA!!!

2007-11-27 @ 11:28:12
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

hehe jag vet inte. Allt väl?

2007-11-27 @ 17:21:23
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

åh tack.. ska fixa en bättre bild får väl bli dagnes outfit när jag åker till jobbet på torsdag

2007-11-27 @ 18:37:47
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0