FREDAG!

God morgon mina vänner!

Äntligen fredag, och när det är fredag betyder det att det är helg! Det enda negativa är att jag går 8-16!! (plus att jag missar när Tobbe Trollkarl gästar Rix  Morgon Zoo)

Igår hade jag ingen bra dag:

- Det va piss väder.
- Åt fil till lunch, fast det blev för mycket müsli och för lite fil, dvs, det blev en torr röra.
- Gro är dumihuvet, klaga är det enda hon kan.
- Halkade och blötte ner byxorna + jackan, såklart var alla kläder hos pappa och jag hittade inget nytt att sätta på mig.
- Jag klev på ett dörrhandtag som lossnade från min dörr, det gjorde grymt ont!
- Det fanns ingen transformator, så våran gran på Scandic Hotel blev utan lampor.
(igår kom jag på massor av saker, men jag kommer inte ihåg något)


Nu börjar det bli dax att dra sig mot skolan, väder är verkligen inbjudande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

rix is the shit

2007-11-30 @ 08:02:45
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0