inga prov!

Idag har jag fått veta att jag fick G i italienskan! Jag är grym, det gick ju bra på kursprovet, hade 3 G och 1 IG! Slå det om ni kan?! (det kan ni säkert, men lite glada kan ni vara för min skull:)) Sen att jag va 0,5 poäng ifrån G på matteprovet bryr jag mig inte om. Det va väntat, men det gick bra för att gå dåligt om man säger så.

Nu ska jag packa ner mina kläder för en veckas boende på kämpevägen. Det är grymt jobbigt att packa ner alla saker varje vecka, packa upp när man kommer fram, packa ner när man ska åka 7 dagar senare, packa upp igen osv osv.. men men, snart kommer jag väl på en lösning på det också.

Nyss åt jag mjölk och flingor, lyckades sätta en flinga i halsen och hostade ut all mat på bordet, fy fan va äckligt! hahah!

Ikväll ska jag träffa min vän Sofie, hon har allt än vän ska ha. Utan henne skulle jag inte vara den jag är idag. Det är ödet som har fört oss samman, haha! Seriöst, hade jag inte börjat på orienteringen 2002, hade vi träffats på konfalägret 2005 hade vi träffats 21 aug 2006 i skolan eftersom vi kom i samma mentorsgrupp. Det är inte bara lite coolt, det är super mega grymt! Aja, vi ska bara ha en softar kväll, det blir niice <3

Kommentarer
Postat av: tobbe

uuh grattis till G ;) haha de e väl mer änva ja kommer att få?.. vilken del fick du IG på?

2007-11-23 @ 23:30:15
Postat av: felicia

skriv-delen ;)

2007-11-24 @ 00:51:54
Postat av: Micke

vafasen, vi skulle ha ringt linnea ändå! I så fall kanske du hade haft 1poäng över g =)

2007-11-24 @ 00:53:07
URL: http://gnissim.blogg.se
Postat av: felicia

absolut, det gör vi nästa gång! (:

2007-11-24 @ 01:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0