matteplugg på g!

3 timmar i skolan, 2 lektioner, 2 prov. Åhh, jag älskar redan den här dagen! Den kommer bli ännu bättre, om 50 min kommer Linda hit och hjälper mig plugga matte. Jag längtar redan nu!! (ironi)
Fast det är ju alltid trevligt att Linda kommer hit, ser ju henne knappt längre.. :( Men så fort vi ses är allting nice, den bruden gör mig lycklig <3


Ikväll  tänkte jag städa ur min byrå + garderob. Jag har ingen koll alls på mina saker, det kan ju vara för att jag byter boende varje vecka och i stort sett lever i en resväska? Kan ju alltid köpta dubbla uppsättning av alla kläder, haha!
När jag är klar med det tänker jag lägga mig i soffan och ligga kvar där hela ikväll. Har inte kollat på tv sen i lördags :O

Jag lovade att lunchen skulle stå framdukad när hon kom hit, måste kanske börja med det snart. Idag serveras genomstekta hamburgare och gyllenbruna potatiskroketter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0