Plugg+barnvaktsvecka

Idag slutade jag 12.35, ändå dröjde det till 13.50 innan jag gick ut genom dörrarna. Det fanns så många intresanta personer att prata med, kunde helt enkelt inte slita mig från skolan!

Jag lovade mig själv att börja plugga senast 15.00 och det var för 9 min sen.. Geografiprov på      onsdag + fredag och matteprov på torsdag. Den här veckan har jag även lovat att baka till mentorstiden och jag ska hämta Ebba 3 grr.  Nästa vecka har jag ingenting planerat, men det kommer. Varför skulle jag få en softis-vecka?

Kommentarer
Postat av: Elin

sådär blir jag också, stannar jättelänge i skolan. skitkul ju haha!

2007-11-20 @ 16:49:36
URL: http://ekot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0