rubrik

Skoldagen började 11.35 med matteprov, det gick som förväntat skit! IG på ett prov kan inte göra så mycket skillnad, det har ju faktiskt gått bra på dom andra. Till lunch skulle det bli spagetti och köttfärsås, men det va slut när jag kom och det va också filen, så jag fick nöja mig med en knäckemacka.  Ojoj, skolansresurser..

På UF-timmen hade vi möte om vad som skulle hända de kommande veckorna, det va skittråkigt. Inte blir det bättre när Gro kommer inte och säger att vi måste ändra våran affärsplan IGEN, det är fan tredje gången!

Jag är grymt trött, skulle kunna sova på stört! Men icke sa nicke, jag måste plugga geografi. Har vg/mvg-delen imorgon och jag är så otaggad. Funderar på att gå till stinsen och köpa lite nötter för att sen sätta mig i soffan och spendera resten av kvällen där.. Men innan det måste jag läsa igenom geografin, iaf de 10 sidorna som jag inte har läst.

Nästa vecka har jag inga prov, det gillar jag :) Mamma åker till Dublin nästa Fredag, vilket betyder att det bara är jag + bror + hund hemma. Har jag tur får jag sällkap av el micko?

Snark...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0