vad ska jag ha för rubrik?

Nu är det bara hörförståelsen som är kvar i italienskan, läs/skriv-delen gick väl sådär.. Fast jag tänker slakta henne om hon inte ger mig G. Tänk hur många tisdagar jag hade kunnat sova annars än att sitta där på hennes jävla lektioner. Fast jag kan inte klaga på sällskapet, Michan, Tobbe, Rosen och alla andra.. :)

Igår fick jag ett sms där det stod att min mobil var klar på reperationen och färdig att hämta, jag berättar den roliga nyheten för Micke:

Felicia: Åhh, min mobil är färdig på reperationen!
Micke: Åhh jaha, den som du satte dig på eller?
(det är ingen komplemang!)
Felicia: Ursäkta?!
Micke: Ojj, nää, asså jag råkade sätta mig på en mobil.. (sen började hans ursäkter)

När jag berättar för Stina vad som hänt går hon fram, tar Micke i armen, kollar honom i ögonen och säger:
"Micke, det där är inte okej. Hade du sagt det till mig hade jag visserligen blivit glad, men det är fan inte okej!"

Jag sov när min familj åt mat, så nu har jag precis gjort iordning gröt som jag ska äta, MUMS!

Btw, om ni ser Micke i skolan får ni gärna säga "hej" och låtsas vara hans vän!  HAHA ;D



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA

2007-11-18 @ 16:04:21
URL: http://sjeppsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0