ZzZzZz...

Här kommer en summering av helgen so far:

Fredag:


Tre timmar FTG på en fredagsmorgon är en lektion gjord för att sova på. Höll precis på att falla in i min djupa sömn när 2 personer börjar diskutera ett intressant ämne. Denna konversation är en av de roligaste jag någonsin hört och kräver därför ett eget inlägg. När jag kommer hem städar jag rummet och hjälper mamma att fixa annat. Även fast jag va snäll och hjälpte henne under dagen, blir det bråk på kvällen och jag gick och sov hos Micke istället.


Innan jag och Micke somnar säger han "du kommer säkert sno allt täcke inatt, så jag lägger en extra filt brevid mig". Tror ni inte att jag vaknar mitt i natten, utan täcke och upptryckt mot väggen?

Lördag:


På eftermiddagen åkte vi in till stan och strosa runt. Turen blev Åhléns - Akademibokhandeln - Åhléns - SOUK - Stadium - Intersport - Stadium (ett annat) - Åhléns - Kicks - Åhléns. Micke passade även på att klippa sig, eller iaf halva håret. Frisören hade inte fått utbildning hur man klipper främre delen av håret, så hon sket i det. Skojja bara, hahah! Eller frisören klippte inte främre delen..


När jag kom hem strök jag dukar och kollade på High School Musical 2. Sen kom Sofie för att hjälpa mig laga mat, för att senare bege sig till Mickarna. Nu sitter jag här, med en bärbar dator jag "fått" av min bror. Det kanske inte är världens bästa, men den funkar och har internet.

Nu börjar det bli dags att krypa till kojs, som man säger. Höhö! GONATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0