10/10

Jaha, då har man slutat skolan för dagen, har inte lektion förrän fredagmorgon 8.20 :)

Fick precis ett sms om att jag ska hämta Ebba idag, världens gulligaste unge. Så då tar jag bussen 16.30 hemmifrån, men innan dess är det många saker som ska hinnas med!

Först tänkte jag lägga mig i soffan och kolla på tv, men vid den här tiden på dygnet går det bara skitprogram. Så jag kan väl börja med att städa upp i mitt rum, så det är rent när jag kommer hit nästa fredag. Sen ska jag försöka hitta alla saker till helgen, sen måste jag gå ut med hunden,plugga matte + geografi och träffa Johanna. Kan ju se ikväll vilka saker jag har hunnit med, kan slå vad om att det inte blir så mkt matte gjort, för det är så jävla tråkigt!!

När jag kommer hem från Ebba måste jag förbi centrum och kopiera deras hemnyckel, som jag har lyckats slarva bort. Efter det blir det hem och äta och sen ska jag på bio med Micke i stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0