11 timmar kvar till skolan..

Om 11 timmar är jag i skolan, full dag imorgon. Precis som alla andra dagar i veckan, förutom onsdagar då slutar jag 11.25 :)

Det hyffsat mycket folk på jobbet idag, men så mycket popcorn som jag spillde på golvet har jag aldrig gjort förut.
Efter jobbet var jag ute och sprang och rundan blev:
över sollentunavägen - hela linnésväg - över bron - förbi löpet - runt edsbacka rondellen - förbi okq8 - ner vid skolan - bort på landsnoravägen till badberget - vända vid badberget - ner i parken - hem.     Det tog 33 min.

Ska snart sova, har ju som bekant inte sovit bra för 5 öre den här helgen.

Kommentarer
Postat av: Elin

NU har jag upptäckt din blogg, här sa jag börja läsa wohoo!

2007-10-08 @ 13:04:38
URL: http://ekot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0