äntligen fredag!!

Som jag har längtat, jag hatar verkligen mitt fulla schema, 8-16 varje dag förutom onsdagar! Men sen i period 2 och 3 har jag sjukt slappt, funtar nästan på att lägga in en kurs där.. skitsamma! som om ni bryr er om det?!
men jag har varnat att jag bara kommer skriva massa skit hahah! :)

Ska snart till Johanna och hämta lite saker, sen ut med hunden och sen ska jag till Stinsen och köpa present till Mia och Paui som ska ha ferre ikväll, taggad som fan! Men jag lovar, det ska inte bli en repris av oringen! ;)

Min lillebror fick hem sollentuna skolkatalog idag och jag var ju tvungen att kolla och i varje klass visst det minst 1 tjej med en snebena som börjar nere vid örat, har världens pushup bh och ett tjockt lager av foundation! Nu tänkte jag skriva en bra slut mening på det här, men jag kan inte komma på någon..

Om en vecka drar vi till Halikko, yeeah! :D

Hetaste gänget påväg till Halikko 2004!

Kommentarer
Postat av: stina

fyfan vilken ful bild!

2007-10-06 @ 11:56:16
URL: http://sjeppsson.blogg.se
Postat av: Mickan

Vafan är Halikko?

2007-10-06 @ 16:19:13
URL: http://mikks.blogg.se
Postat av: felicia

halikko är en orienteringtävling i finland, men det är
båten hem som är roligast :D

2007-10-07 @ 01:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0