Lunchrast

Jaha, då var jag hemma på lunch rasten igen. Måste gå hem varje dag förutom onsdag + fredag och rasta vovven. Det är inte så roligt att gå hem hela tiden, men så fort jag öppnar dörren så är det någon som står och hoppar bakom griden. Denna någon råkar lyckligtvis vara min lilla prinsessa! :)


Hade italienskamuntligt idag, det gick skit. Sen hade jag tal på svenskan, det gick okej. Om typ 50 minuter ska jag tillbaka till skolan och ha FEA&UF i 3 timmar, det lär bli långtråkigt :/ Sen ska jag hämta Ebba på dagis och hon kommer säkert tvinga mig att rita kossor, sen när jag har ritat kossorna säger hon att det ser ut som en hund. Okej, jag hade bara G i bild, men hon behöver ju inte säga att jag ritar dåligt, elaka 3-åring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0