min jacka är tillbaka!

Igår var det fest för Paui och Mia i Duvslaget. Träffade massor av människor jag nästan aldrig träffar annars, skitroligt! :)

Idag hade Fisken födelsedagsmiddag. Det var verkligen en toppenkväll som bjöd på både det ena och det andra. Tex. oanade citat, roliga sms och sjuka telefonsamtal, då menar jag verkligen sjuka.

Varför jag skriver det här just nu vet jag inte. Borde egenligen ligga och sova. Under natten till idag hade jag nog mitt livs sämsta sömn. Kom hem vid 01.30 somnade inte förrän vid ca 02.15, satt först och stirrade rakt fram i tpy 20 min, sen när jag la mig ner kunde jag inte sova för jag tänkte bara på en grej och det gör jag fortfarande. Hursomhelst, sov till 06.30 eftersom jag av en konstig anledning hade satt väckarklockan? Självklart låg jag och tänkte och kunde inte somna om. Sen måste jag ha gjort det eftersom när gång jag kollade på klockan va den 09.45 och då var det ingen idé att försöka somna om för jag visste att jag skulle misslyckas.

Sen åkte jag till stan med mamma, köpte 2 nya klädesplagg och strumpor. Fast hon tyckte inte det var så roligt, hon sa att jag mest va frånvarande. Det var jag säkert också, sen blev jag förbannad på alla människor omkring och då åkte vi hem.

GONATT!
(hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0