z-dag :)

Klockan är sent och vi har inte ätit middag. Jag är skithungrig har bara ätit en macka och banan idag. Jag fattar inte vad som har hänt med min aptit, förut åt jag allt jämt. Nu äter jag ingenting, kanske frukost + lite lunch och middag. Vad har hänt me mig?!

Bara för att jag precis pratade om mat så kan jag lika gärna fortsätta med det. Mamma står och steker pannkakor nu, men hon bad mig göra smeten. När jag tar ut äggen ur kylen upptäcker jag att de gick ut 1/10. Eftersom jag lyckades hälla sur mjölk i teet imorse så tänkte jag inte förstöra maten 1gång till. Så jag frågar mamma vad jag ska göra, men hon svarar "vadå? det va ju bara 10 dagar sen! Bara 10 dagar sen. Aja, jag bestämde mig för att kolla om äggen var ruttna, och hur gör man det? Joo, man fyller en skål med vatten och sen om äggen flyter så är dom ruttna. Det fick vi höra på hemkunskapen av våran älskade chichi. Som tur va så sjönk äggen till botten med en duns.

Nu är maten klaart, pannkakor here I come!
image4
Det här är alltså våran hemkunskapslärare chichi och om ni inte visste
det så var det hennes son som var med i melodifestivalen.


Kommentarer
Postat av: Mickan

HAHAHA! Chichi is the shit. Men jag vill höra om vad som hände i onsdags ;)

2007-10-11 @ 22:00:15
URL: http://mikks.blogg.se
Postat av: Elin

hahahahaha NOOOOO ! (speciell teori hon hade den där chichi, ska kolla om den funkar nångång..)

2007-10-11 @ 22:13:53
URL: http://ekot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0