6 timmar 8 min

Okej, nu är det dags! Jag ska skriva mitt sista blogg-inlägg för dagen och det blir även mitt sista som 17 åring. Om 30 min tar vi bussen till stan (tågen är inställda) för att äta mat på Helens krog. Sen blir vi några få 18-åringar som partar vidare, medan småbarnen åker hem och sover :)

Jag vet exakt hur många som besöker min blogg varje dag runt 25- 30 st. Därför förväntar jag mig minst 25-30 "grattis på födelsedagen felicia" imorgon, annars blir jag ledsen. Den som säger grattis till mig får även ett grattis tillbaka på sin födelsedag. 

Igår var vi 14 pers hemma hos J&B och idag blir vi 21 på restaurang, snacka om att det kommer bli en hönsgård! :) 

NÄSTA GÅNG VI HÖRS ÄR JAG VUXEN OCH SKA GÅ TILL ICA OCH KÖPA CIGG OCH CIDER!

Kommentarer
Postat av: stina

man får köpa cider på ica även om man är under arton^^ upp till 2,25%

o cigg kan man ju köpa om man vill få lugncancer^^

2008-04-05 @ 21:00:38
Postat av: sofie

grattis på födelsedagen felicia
/ småbarnet som ska sova nu

2008-04-06 @ 00:16:35
Postat av: stina

GRATTIS FELLIS:D

det var inte jag som kommenterade det första!

2008-04-06 @ 11:13:28
URL: http://sjeppsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0