chillpill

Sofie, lek inte smart! Jag sa ju till dig vad vi hade gjort så du vann tyvärr inget pris och Tobbes fråga vet jag inte ens vad den hade med saken att göra? ;)

Vi åkte alltså till Arlanda och kollade på flygplan, det  var Jonas  som valde att vi skulle göra det. När vi kom hem skulle vi kolla på film och då fick jag välja vilken eftersom Jonas hade fått bestämma innan. Vi (läs felicia) kollade på 27 dresses, trodde att den skulle vara bättre tyvärr, men den funkade.
.
Imorse drog Jonas till jobbet vid 8.30 och jag sov vidare och vaknade runt 11. Dagen spenderades i Kista med världens bästa shopping vän Sofie "Soffan" Redtzer. Lyckades få med mig massor av fina saker därifrån, bla annat ett par skor från Indiska i str 37!! Jag brukar har 39 vanligtvis, fattar ni vilken grej?

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att sista föreställningen ska börja och sen ska jag åka hem och chilla. Morgondagen bjuder på plugg, ett tripp till Statoil för att köpa en tidning för 10 kr och chill med Jonas.. så ska en söndag spenderas, eller man kan gärna ta bort plugget för att göra den perfekt!

Kommentarer
Postat av: stina

är din kille ett år yngre än dig?

2008-04-19 @ 20:56:34
Postat av: Felicia

Nej, han är lika gammal. Varifrån har du fått det? :P

2008-04-20 @ 11:12:08
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: sofie

:D du är bra

2008-04-21 @ 19:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0