inte långt kvar..

Ibland är håltimmar bra, idag är det väldigt jätte sjukt jävligt bra! Som superagent måste man vara bra på att planera och det är en punkt jag har halkat efter på lite.. Därför drog jag hem på håltimmen och ******(hemligt värre).

Varför jag är så hemlig?
För att det kan finnas människor som inte ska läsa vad jag ska göra.. som ni nog har förstått kommer jag åka iväg på uppdrag ikväll och kommer inte hem på x antal dagar, men istället överlämnar jag mitt lösenord till Jonas som kommer få information vad det är jag håller på med. Jag lovar att jag ska berätta allt om ett tag, enda från början till sista stund.

Skriver ett sista inlägg lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0