jag ska klippa mig själv nästa gång.

Jag hoppas mitt hår blir bättre när jag har duschat och stylat om det själv, men det kommer fan inte bli långt på ett tag!!

Va och hämtade Ebba och hon var på jag-tänker-inte-lyssna-på-felicia humör idag, vilket märktes på mitt humör efter ett tag också. Fast jag är större och starkare och får därför alltid min vilja igenom :)
Efter det drog jag till Stinsen med pappa och köpte massor av spännande saker, bla marmelad, mjölk och varma koppen.

Hade egentligen tänkt att plugga ikväll, men får se hur det blir med det. Jag har fått lära mig att man inte ska plugga efter klockan 21, och det är en regel jag kör stenhårt på!


Kommentarer
Postat av: mia

lägg upp en bild :D det är säkert snyggt.

2008-04-24 @ 14:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0