ledig igen :)

Aldrig har jag varit så populär när jag har sovit, 5 nya sms när jag vaknade(av att Jonas ringde) 20 min massage till mig, thanks ;).

Ett av smsen var från Johan Coop som ville träffa mig för en arbetsintervjv kl 14. wish me good luck :) Känns som att det är flera 1000 som har varit där, vilket det säkert är. Har hört att det är en ganska jobbig intervjuv med konstiga frågor, det är jag ju märka.

Egentligen skulle jag ha hämtat Ebba, men min förkylning sitter fortfarande i kroppen och då orkar man inte riktigt hämta en 5-årig tjej och leka i 1,5 timme. Istället ska jag ska mig till Sickla och hälsa på Jonas som jobbar, om jag lyckas hitta dit...

image252

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0