ledig torsdag

9.10:
Jonas: Godmooooorgon!
Felicia: Ööööööö
Jonas: Sover du? Jag älskar att väcka dig!
Felicia: öööööööööö
Jonas: Jag är påväg nu, kommer om 20min.
Felicia: öööööööö
Jonas: puss
Felicia *klick*

Nu åkte han för ett tag sen, gled iväg i bilen med hög musik. Benjamin kom precis in och tyckte att han var lite töntig.

Vi har iaf haft 2 tävlingar under dagen, wii-bowling och raptävling. Jag råkade förlora wii-bowling ganska stort och straffet lär ni märka. Raptävlingen vann jag, den gick ut på att dricka massa soda streamat vatten och sen rapa så högt man kunde, yeeah!

Helgen kommer bjuda på tjejmiddag, 2 orienteringstävlingar och massa äckligt plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0