no more sweet 17

Till en början måste jag säga att jag har 11 timmar och 35 min kvar som sjuttonåring :D

Igår var det tjejmiddag hos Jennifer och Becca, fast inte i Väsby där deras mamma bor, nej nej! Den här gången lurade de iväg oss till Vallentuna till deras pappas stuga. Eller det va ingen stuga, det var en jättefin villa! Men eftersom jag var barnvakt åt Ebba till halv 7 kom inte jag och Jossan fram förrän kvart över 8. Då hade jag åkt på 3 bussar och varit kissnödig sen jag började. Det är inget jag rekomenderar.
Jag har kommit på att jag har en väldigt liten blåsa och ska därför under dagen räkna hur många gånger jag går på toa. Tänkte att det kunde vara intressant att veta!

Under dygnets ljusa timmar hade jag tänkt att städa mitt rum. Ojoj, nu när jag skriver det här måste jag verkligen göra det också. Aja, något bra ska man väl ha gjort innan man blir vuxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0