Sanningen plus lite annat.

Som ni kanske redan har läst så har jag (Jonas) vunnit över lilla Felicia på wii-bowlingen, och det väldigt stort! 150-208 ;) aja är man bäst så är man visst Felicia? Och som vinnare av bowlingen har jag fått den stora äran att skriva ett inlägg på Felicias väl besökta blogg, drygt 34 pers per dag som besöker denna sida. Bra där ;)


Aja nu till lite mer allvarliga saker. Kom ni ihåg Felicias blogg inlägg den 15feb ? "Utklassning!" då hon påstod att hon hade vunnit över mig på "riktig" bowling? En fråga till läsarna, trodde ni verkligen på det? Ne, tänkte väl det. Det var jag som vann! Dock var det ganska jämt i början men när jag väl hade blivit uppvärmd drog man ifrån rejält. Förresten vet någon vart man kan köpa bowlingskor?


Nu tänkte jag skriva några punkter som är typisk Felicia style:


  1. Hon försöker alltid vara bäst.
  2. Kissar med öppen dörr.
  3. Snarkar som F*N.
  4. Rapar offentligt och högt.
  5. Kör samma skämt hela tiden.
  6. Använder samma fraser hela tidn ex. När kommer du? Nja sådär på en höft runt lunch" någon som inte har hört den?
  7. Älskar skadeglädje.
  8. Hon säger att hon vinner, men egentligen är det någon annan som vinner.
  9. etc. end.


aja.. nu orkar jag inte skriva mer. Fattar inte hur ni palla att skriva blogginlägg varje dag.


Men Felicia bara så du vet! Så älskar jag dig ändå <3


Made by, China


PS. Vill ni på läger i sommar? Kolla in http://www.ihaveadream.se/ as läckert! Har anmält Felicia.


Kommentarer
Postat av: rikke

HAHA den där "jaa på en höft sådär" är en klassiker! den kör jag också med (hon har säkert snott det från mig..) ^^

2008-04-15 @ 18:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0