ska snagga mig

Guten morgen! Solen skiner och fåglarna kvittar, men det visste alla redan!


Som jag sa igår är jag ledig idag, men det börjar med att jag ska klippa mig och sen till skolan för att göra en marknadsundersökning och sen ska jag hämta Ebba. När jag kommer hem runt 19 måste jag plugga, det där med bokslut är svårare än man tror :/

Igår var jag på hemligt uppdrag på kvällen och senare under kvällen skickar min superagentkollega ett sms och säger att planerna har blivit lite ändrade. Eller planerna i den stora planen och då vet vi inte om planerna som vi hade planerat kommer fungera, got it?

Måste bara tillägga att jag har varit förkuyld i 8 dagar nu och det börjar bli lite tröttsamt. Bara det försvinner tills vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0