Stina och Johan

Jag tror att jag har 2 av världens roligaste kompisar, Stina och Johan.

Nu har de varit tillsammns i 3 månader, men spanade på varandra vääldigt länge. Jag vet inte hur länge jag sa till henne att Johan inte alls var intresserad av henne och att det bara var att lägga ner. Det blev inte bättre när Stina stack in huvudet i skåpet som en struts så fort Johan kom i korridoren. En dag kommer ett telefonsamtal "Johan har spanat in mig på PA!!!" Sen tog det väl sisodär en månad innan de va ett par. Men de roligaste måste vara när de pratar via sms och Stina säger att hon ska gå och duscha, då svarar johan "brukar du duscha varmt eller kallt?" Snälla lilla söta älsklingsjohan, vad är det för fråga? hahah :D Det finns väl ingen normal människa som duschar kallduschar mitt i vintern? Ibland är du bara för rolig!

image238



Kommentarer
Postat av: johan

men jag blev så nervös, visste inte vad jag skulle säga så det blev en liten fråga bara (a)

2008-04-07 @ 19:14:27
Postat av: stina

JÄVLA FUCKING LOSER!

2008-04-07 @ 20:23:20
URL: http://sjeppsson.blogg.se
Postat av: Jan-e

Men vafalls, jag duchar kallt? :O

2008-04-09 @ 14:41:36
Postat av: felici-a

Men Jan-e, det är för att du bor på fjället och tvöttar dig i snö ;)

2008-04-09 @ 14:46:48
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0